trešdiena, 2009. gada 16. septembris

16. septembris



Šī ir mana trešā nakts Amsterdamā. Pirmās divas esmu pavadījis visnotaļ vienkāršā hostelī (Shelter Jordan). Pirmoreiz dzīvē pieredze dzīvot dormā, tas nozīmē, ka manā gadījumā bija maza istaba 3x3 m, tajā bija maza izlietne. Skat plānu:
Gulēju divstāvu gultas otrajā stāvā. Kā bērnudārzā. heh. Tur pāri otrajā stāvā "dzīvoja" kāds Baptistu mācītājs. Lāga zellis. No rīta brokastīs forši izpļāpājāmies. Viņš tiko no Ukrainas un pošas mājās. Viņam līdzi arī 3 kolēģes, kuras brokastīs sastopam. Otrās dienas brokastīs kopīgi nobildējamies un pēc stundu garas brokastošanas, viena no dāmām, saka, ka viņai ir meita Dženifera... You must see her.... :D


Tas bija pirmajās divās naktīs ar naktsmītnēm, šonakt ir foršāk. Nav forši gulēt vienā istabā ar svešiem cilvēkiem, tad nu šovakar izvēlos viesnīcu. Booking.com atrodu viensīcu Quentin Hotel, kur Single without facilities maksā 35 eiro. Cool! Jo dorms maksāja 25 eiro. Leeti! Tad nu es rezerveju viesnicu plkst. 18.20 ! Tik vēlu nekad to nebiju darijis, parasti tacu to daram nedēļu iepriekš! huh! Atnāku.. forši.. kanāla malā, tipiska Dutch māja. Bet rezervācijas puisim kompis uzkāries un pēc 30 minūtēm, kurās ierodās vairāki japāņi, visi tiek noraidīti, jo izrādās man ir pēdējais Single nummurs, kaut viņi ar it kā esot zvanijuši, bet mana booking.com rezervacija esot svariga. A sim problemas ar sistemu, vins neredz, ko esmu rezervejis isti, tikai zina, ka kaut ko jau esmu. Ok. ok. Tad nu beidzot uzzina, ka taa ir Single without facilities.. a viņš saka, ka tādu viņiem vispār neesot. Es saku, ka prom neiešu. La la laa.. Tagad es sēžu gultā divvietīgā nummurā, viens pats un varu rakstīt šo te. Čoina. Kā arī pirmorez šovakar pastaigājos īsu loku pa tuvējo apkārtni bez mugursomas. Drīz būšu cilvēks. Jā un vispār esmu noķēris iesnas. Neticas, ka vasara cauri.




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru