sestdiena, 2009. gada 26. septembris

26. septembris

sestdienas riits! taads saulains ar zilaam debesiim. esmu nokluvis liidz biblioteekai, ar skatu uz pilsetu. vakardien man bija brivdiena, kuru pavadiju biblioteka rakstot isus teksta gabalus magistra darbam un chatojot ar draugiem. darbadienas beigas man tomer bija jaaiziet uz darbu, dazas vienkarsas lietas jaaizdara. pec tam blakus birojaa ir ievakusies divi jauni dizaineri, taa kaa bija tada kaa 5dienas pasvinesana. tipiski holandiesu stilaa. alus + viins + 3 veidu rieksti + chipsi. latviesi buutu pielikusi arii kaadu tomaatu vai nu kaut ko citu, shie gan nee. pec tam devos jau krietnaa tusaa apskatiit vienu dzivosanas variantu un iepazinos ar diviem braziiliesiem. vinji ir intersanti!!


taa kaa ir brivdienas, palikt viesnica studentam ir biskin par traku. tapec izlemu palikt hostelii StayOkay, kuru man te kaads ieteica. vins ir pilniigi jauns, renoveetaaa eekaa un viss smuki. tad nu es devos celja, kaut kaadu iemeslu deelj izvelejos doties ar kaajaam, cik tas bija nepraatiigi! man jau likaas, ka juutu kaa ielas iet un pareizos virzienus, bet es tomeer kluudijos!! pamatiigi. rezultaataa man bija 100 minuushu pastaiga, no kuraam 50 es nesapratu iisti, kur atrodos. visur tik tie tilti un kanaali, naktii vinji tiesham ir pilniigi vienaadi!


bet galu galaa es to sasniedzu. pirmais iespaids bija baigi labais un taa arii tas turpinajas. man bija gulta divstavu gultaa, sesu cilveku istaba. es guleju otraja stava, pirmaja kads cits. nu jaa, un taa arii pa nakti neviens cits neuzradaas un vareja labi izguleties. hostelis domats tiesam jauniesiem, tur ir pat cienijam klubs un kino. ar gaumi un burzinja sajuutu. un cilveki, kas tur paliek arii ir kulturali un pieklajigi. no riita iepazinos ar puisi no "pirmaa staava". Austrietis Simons. Vins te apguust trompetes speeli magistrantura. Arii palicis bez patstavigas naktsmitnes uz nedelju, tad nu apmeties hostelii. Kopaa aizgajam brokastiis un noplaapaajam kaadu stundu. Apmainijamies ar studenta pieredzem! :) Svetdien Simons speles kaadaa kafejniicaa ar kadu vietejo grupu, aizieshu paklausiities. Apmeram taa.


Jaa, veelrez man jaapasaka, ka šeit ir saulains un jauks laiks. temperatura ap 14 gradiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru