pirmdiena, 2009. gada 28. septembris

28. septembris

So! Jauna nedelja. Atskatoties kalendaraa jaaska, ka divas nedeljas pagajushas. Visnotalj aatri, visnotalj satraukti. Lenam paliek veesaaks. Aukstaa rasa ir sastopama veel ap 9iem no riita. Galu galaa, galu galaa.


Sestdien Kristapam bija forsha un darbiga diena, jo bija milzu paversiens pilsetas apguve. Nopirku velosipedu. Zalju, suunu zaljaa kraasa. Kad buushu pienacigi sagatavojies, atradishu! Velosipeda nosaukums ir KAUTKADS un modelis Ascot. Nopirku to tirguu, pa ljoti labu cenu no kaada Mario. Mario ir taads dzives izstidzejis panks, kurs nu jau pie 50 un vinjam ir taads kaa velosipedu veikals ar vairakiem darbiniekiem. Bet paradumi nemainaas, tee krekls ar mironjgalvaam un ausis caurumi. Kolorits un jauks. Kopaa ar koleegi vini taisa taadu kaa shovu savaa starpaa sacensdamies, kursh var atskruuveet ierusejosaku skruuvi. Parasti uzvar Mario. Izdzenaju puishus, lai pieregulee man visu kaa naakas, pacelj stuuri, piepumpee riepas, uzstada jaunas gaismas, uzliek visus drosibas riikus. Pagaja krietns laiks tur, kad es vareeju "sist celju!" Un, kad es to izdariiju! Opaa! Kaajaamgaaja dzive izmainijas un vinsh lidoja paari kanaaliem, tiltiem, ielaam, sliedeem un taa visu dienu. Jaa, viss izmainaas, kad tiec pie ritenja!


Pecpusdiena biju ciemos pie Henrietes. Vinja ir tada ljoti koloriita kundze jau lielos gados. Neaprakstami staasti par latviesu kulturas lielajaam personibam, kuras visas kaut kaadaa sakaraa arii ir vai nu pazistamas vai viesojusas pie Henrietes. Sarunas, aboli, trifeles un tomatu zupa! Forshi, ka bija sii omiites sajuta.


Vakars naak. Vakaraa ar trompetistu Simonu, ar kuru iepazinamies hostelii StayOkay, un kuraa uzturejos visas brivdienas, iedzeram pa alum turpat hosteli.


Svetdienas riits pienak dzestrs. Un visam organismam tiecoties peec kaadas nebuut svetdienas skaidribas un sajuutas, nonaaku kapseta. Svētās Barbaras kapsētā. Skat video. Man ljoti patika, tads logisks kontrasts starp pilsetas burzmu un visu parejo. Galu galaa diena turpinas, un jau vakarpusee esmu kada krogaa Ultrechstraatee, kur speelee dzezu un sovakar trompeti speele ari Simons, kuram taa ir pirmaa uzstasanas pilseta. Vins ieradies no Viines macities magistrantura, to laikam rakstiju. A forshi, vinjam ir regulaars aplaudeetaajs, a man jauki pavadits vakars. Nu ja, taa jau taas brivdienas paiet. Un tagad ar velosipedu kopa! Aaa, aizmirsu pastastit, kaa es saukshu savu velosipedu. Nu, Riga, man ir mashina, kurai ir vaards Estere. Nu veel vienu meiteni man nevajag. Tad nu es te padomaaju, un nosaucu savu veljuku par Hermani (tam nav nekāda sakara ar JRT!!)! Nu re, ceru, ka Hermanis mani vediis labi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru